Subject: Inquiry Regarding Type Approval Recognition (E29 - Estonia)
From: "Ihor Slovik" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 3 Feb 2025 13:20:28 +0200

Lugupeetud,

Minu nimi on Ihor Slovik Kujtsyak ja olen tehnikainsener ettevõttes 
Laboratorio Técnico de Reformas (LTR), mis asub Hispaanias. Meie 
organisatsioon on sõidukite ümberehitustega tegelev Tehniline Teenistus, 
mille on akrediteerinud Hispaania riiklik akrediteerimisasutus (ENAC) 
vastavalt standarditele UNE-EN ISO/IEC 17020:2012 ja UNE-EN ISO/IEC 
17025:2017.

Tänu meie akrediteeringule vastavalt standardile UNE-EN ISO/IEC 17025:2017 
on meil õigus läbi viia tehnilisi katseid erinevate ÜRO määruste alusel, 
sealhulgas UN 58, 73, 55, 13, 13H, 48, 78, 79, 100 ja teised. Käesolevale 
kirjale on lisatud meie akrediteerimistunnistus, mis sisaldab täielikku 
loetelu meie laboris hõlmatud määrustest.

Soovime saada teavet nõuete, protseduuride, tasude ja protsessi kohta, mida 
tuleb järgida selleks, et meie akrediteeritud katseid saaks kasutada E29 
tüübikinnituse saamiseks Eestis. Eelkõige oleme huvitatud järgmisest 
teabest:

1.	Eestis selliseid kinnitusi väljastav ametlik asutus ja nõutavate 
dokumentide esitamise kord.
2.	Kõik täiendavad riiklikud nõuded (lisaks ÜRO määrustele), mis võivad 
kehtida.
3.	Tüübikinnituse protsessi etapid ja eeldatav ajakava.
4.	Kehtestatud tasud või kulud tüübikinnituse töötlemiseks.
5.	Kas Eesti õigusaktidest tulenevad täiendavad kontrollid või katsed on 
vajalikud.

Soovime tagada täieliku vastavuse Eesti regulatsioonidele ja standarditele. 
Seetõttu oleme väga tänulikud täiendava teabe või selgituste eest, mis 
aitaksid meil oma tüübikinnitusi nõuetekohaselt korraldada ja nende 
kehtivust tagada.

Ootame teie kiiret vastust ja oleme valmis edasiseks koostööks või lisateabe 
pakkumiseks.

Loodame, et see koostöö on teile huvipakkuv ja kasulik.

Lugupidamisega,
Ihor Slovik Kujtsyak

Laboratorio Técnico de Reformas

Polígono Industrial Camposol, C. Mayor, 55, Nave 9, 30006 Murcia

teléfono de contacto: 968 40 43 09 - 600 39 84 76
www.ltrglobal.com <http://www.ltrglobal.com/>

  <https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4yk4en6s9XaXOFYZOwgMYHHHKN4wrIa28mOotORXk-SOPdvS62eUBAHgW1Yuum_9il3iv_JbDE0V-gC>

AVISO LEGAL: Este mensaje y sus archivos adjuntos van dirigidos 
exclusivamente a su destinatario, pudiendo contener información confidencial 
sometida a secreto profesional. No está permitida su comunicación, 
reproducción o distribución sin la autorización expresa de LABORATORIO 
TÉCNICO DE REFORMAS, S.L.. Si usted no es el destinatario final, por favor, 
elimínelo e infórmenos por esta vía.

PROTECCIÓN DE DATOS: De conformidad con lo dispuesto en el Reglamento (UE) 
2016/679, de 27 de abril (GDPR), y la Ley Orgánica 3/2018, de 5 de diciembre 
(LOPDGDD), le informamos de que los datos personales y la dirección de 
correo electrónico del interesado, se tratarán bajo la responsabilidad de 
LABORATORIO TÉCNICO DE REFORMAS, S.L. por un interés legítimo y para el 
envío de comunicaciones sobre nuestros productos y servicios, y se 
conservarán mientras ninguna de las partes se oponga a ello. Los datos no se 
comunicarán a terceros, salvo obligación legal. Le informamos de que puede 
ejercer los derechos de acceso, rectificación, portabilidad y supresión de 
sus datos y los de limitación y
oposición a su tratamiento dirigiéndose a Avda. de Alicante, 31 - bajo, - 
30007 Murcia (Murcia). E-mail: [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> . Si considera que el tratamiento no se ajusta a 
la normativa vigente, podrá presentar una reclamación ante la autoridad de 
control en www.aepd.es <http://www.aepd.es/> .

  <https://ci3.googleusercontent.com/proxy/-51rqQ6Igu1Ga9OJkaFmAXgTERPhGLJ0QdNrKGD2rLXsaWiVDKb6F0QBdcQa8-cnmrxM1fUlk18jO2r-R-hntA1DEAXBIZ5Y4-9OO4JZy73GFtdwFWattc2dXncemAgKu1_VmOSob65RxWJgwo2pcQ47UBgunkdTlKPD94ymbkX8GfuLpmUeta1qYpZsNr-seCP-vLaEfgcb76o2ZKegwA=s0-d-e1-ft#https://docs.google.com/uc?export=download&id=1Ve0Yi_rt8SmIh_pjEog4QrUyf8qrD9KZ&revid=0BwwC1FQIChDndmFtcFB3ZmhRQVMzSkVDamY0NFM3dE85WSt3PQ>

Laboratorio Técnico de Reformas

Av. de Alicante, 31, 30007 Murcia, España

teléfono de contacto: 968 40 43 09 - 600 39 84 76
www.ltrglobal.com <http://www.ltrglobal.com/>

Horario:  Lunes a Jueves de 8:00 a 17:00 ininterrumpidamente.
                Viernes de 7:00 a 15:00 horas*
*Atención telefónica a partir de las 8:00 horas.

AVISO LEGAL: Este mensaje y sus archivos adjuntos van dirigidos 
exclusivamente a su destinatario, pudiendo contener información confidencial 
sometida a secreto profesional. No está permitida su comunicación, 
reproducción o distribución sin la autorización expresa de LABORATORIO 
TÉCNICO DE REFORMAS, S.L.. Si usted no es el destinatario final, por favor, 
elimínelo e infórmenos por esta vía.

PROTECCIÓN DE DATOS: De conformidad con lo dispuesto en el Reglamento (UE) 
2016/679, de 27 de abril (GDPR), y la Ley Orgánica 3/2018, de 5 de diciembre 
(LOPDGDD), le informamos de que los datos personales y la dirección de 
correo electrónico del interesado, se tratarán bajo la responsabilidad de 
LABORATORIO TÉCNICO DE REFORMAS, S.L. por un interés legítimo y para el 
envío de comunicaciones sobre nuestros productos y servicios, y se 
conservarán mientras ninguna de las partes se oponga a ello. Los datos no se 
comunicarán a terceros, salvo obligación legal. Le informamos de que puede 
ejercer los derechos de acceso, rectificación, portabilidad y supresión de 
sus datos y los de limitación y
oposición a su tratamiento dirigiéndose a Avda. de Alicante, 31 - bajo, - 
30007 Murcia (Murcia). E-mail: [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> . Si considera que el tratamiento no se ajusta a 
la normativa vigente, podrá presentar una reclamación ante la autoridad de 
control en www.aepd.es <http://www.aepd.es> .

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.